Postup pre reklamáciu vady telefónu a modemu
Vážený zákazník, na záručnú, alebo mimozáručnú opravu Vášho zariadenia vyplňte, prosím reklamačný formulár prostredníctvom Biznis portálu.
Odošlite nám vyplnený reklamačný formulár prostredníctvom Biznis portálu.
Po odoslaní formulára do 15:30 hod. sa s Vami kuriérska spoločnosť skontaktuje v nasledujúcich pracovných dňoch na účely vyzdvihnutia zariadenia.
Zariadenie odošleme do autorizovaného servisného strediska, kde vyhodnotia, či ide o záručnú, alebo mimozáručnú opravu.
Záručná oprava: Opravené zariadenie Vám spolu s dokumentmi zašleme na adresu, ktorú uvediete vo formulári.
Mimozáručná oprava:
Ak súhlasíte s mimozáručnou opravou, zaškrtnite položku „mimozáručná“.
Mimozáručná reklamácia zahŕňa opravu manuálne poškodeného zariadenia (rozbitý displej, korodovanie, manuálne poškodenie)
Opravu vykonáme v našom zmluvnom servisnom stredisku iba v prípade Vášho záujmu.
V prípade mimozáručnej opravy Vám zašleme cenový návrh na základe diagnostiky nášho servisného partnera a dĺžka opravy zariadenia môže presiahnuť lehotu 30 dni.
Diagnostika pri mimozáručnej reklamácii bude spoplatnená podľa platného cenníka nášho servisného partnera.
Ak na cenový návrh nedostaneme Vaše súhlasné stanovisko do 3 pracovných dní, zariadenie Vám odošleme v pôvodnom stave na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári.
Ak opravu odsúhlasíte, vystavíme Vám faktúru na poplatok za jej vykonanie a odošleme spolu so zariadením.
Opravené zariadenie Vám spolu s dokumentmi zašleme na adresu, ktorú uvediete vo formulári.
Lehota vybavenia reklamácie trvá zvyčajne 1 mesiac – nevylučujeme však, že oprava môže trvať kratšie alebo dlhšie – v závislosti od servisného strediska a od konkrétneho prípadu.
Dôležité informácie:
Pred odovzdaním zariadenia na reklamáciu si nezabudnite zálohovať všetky dôležité údaje (napr. kontakty, fotografie), aby ste predišli ich strate.
Pre vykonanie akéhokoľvek servisného zásahu je nutné, aby bolo zariadenie odblokované a vypnutá funkcia Find my iPhone pri Apple zariadeniach a Factory reset protection pri Android zariadeniach.
Na reklamáciu je potrebné odoslať mobilné zariadenie vrátane nabíjačky.
V prípade ak reklamované zariadenie bude zablokované ochranným kódom, aktívnou funkciou Find my iPhone, alebo nebude priložená nabíjačka, bude preprava zariadenia účtovaná v nasledujúcej faktúre podľa platného cenníka služieb.
Pre nahlásenie reklamácie zariadenia prosím postupujte nasledovne:
Administrátor – po prihlásení do Biznis portálu zvolíte možnosť „Vytvorenie požiadavky / Reklamácia hardware“ kde vyplníte všetky potrebné údaje
Používateľ zariadenia – nahlási poruchu administrátorovi služieb spoločnosti
Pre zriadenie prístupu do Zákazníckeho portálu nám prosím pošlite podpísaný formulár kontaktných osôb oprávnenou osobou na adresu o2bs@o2bs.sk, kde nám nezabudnite uviesť IČO, alebo názov Vašej spoločnosti.