Nechajte si pripraviť
ponuku na najnovší
hardware
Akciová ponuka pre firemných klientov
Ceny platné už od 1 ks
Nové akcie každý mesiac
Využite hardware budget
Akciová ponuka je určená len pre zákazníkov O2 Business Services a je platná do vyčerpania skladových zásob. Zmeny v akciovej ponuke sú vyhradené.
Hodil by sa do firmy iný mobil alebo zariadenie?
Vyberte si podľa svojich predstáv v eshope O2, kde máte k dispozícií viac ako 500 zariadení pre každý typ použitia. Objavujte najnovšie smartfóny, tablety alebo smart hodinky.
Svoje zariadenie si v ďaľšom kroku jednoducho nájdete a pohodlne objednáte cez Zákaznícky portál.
Pri väčších objednávkach pravíme individuálne (projektové) ceny.
Na všetky zariadenia môžete využiť váš hardware budget.
Objednané zariadenia vám doručíme až do firmy.
Pohodlné objednávky cez Zákaznícky portál
Krok 1 – Výber
V ponuke máme množstvo zariadení do vašej firmy vhodných pre každý účel.
Vyberať zariadenia si môžete:
Z akciovej ponuky, kde nájdete vybrané obľúbené zariadenia za ešte výhodnejšie ceny.
Z ponuky zariadení eshopu O2. Ceny zariadení sú v eshope uvedené s DPH.
Krok 2 – Objednávka
V Zákazníckom portáli si pohodlne vytvoríte objednávku.
V prípade, že vyberáte zariadenia z akciovej ponuky a chcete vedieť konečnú cenovú ponuku:
V časti Projektová cena uveďte cenu zariadenia z tejto ponuky a v Objednávke uvidíte konečnú cenovú ponuku.
Alebo v časti Osobitné dojednania uveďte poznámku “AKCIA”, na základe ktorej vás budú kontaktovať špecialisti logistiky s konečnou cenovou ponukou.
Nemáte prístup do Zákazníckeho portálu? Kontaktujte vášho Key account manažéra, ktorý vám ho pomôže zriadiť.
Potrebujete zistiť výšku vášho hardware budgetu? Kontaktujte Oddelenie logistiky.
Krok 3 – Spracovanie
Vašu objednávku si prevezme špecialista na Oddelení logistiky, ktorý vás prevedie celým procesom.
Po expedícii zariadenia zo skladu vás bude kontaktovať špecialista z Oddelenia logistiky kvôli predpokladanému termínu doručenia.
V prípade otázok k zariadeniam, nastaveniam, alebo službám je vám k dispozícii Centrum starostlivosti o zákazníkov.
Galaxy Z Flip 6 a Z Fold 6
posúvajú level v skladacích telefónoch
Spoznajte vlajkové lode od Samsung
Prečo nakupovať hardware u nás
Šírka sortimentu
K dispozícií je pre vás viac ako 500 zariadení pre každý typ použitia. Objavujte najnovšie smartfóny, tablety alebo smart hodinky z ponuky O2.
Špeciálna ponuka
Pravidelne pre vás vyberáme biznisovo orientované zariadenia, na ktoré ponúkame špeciálne zľavy. Nakupujte efektívne za zvýhodnené ceny.
Projektové ceny
Pri objednávke hardvéru, ktorej hodnota je vyššia ako 2000 € bez DPH, Vám vieme pripraviť ponuku na mieru. Nechajte si ju od nás pripraviť.
Hardware budget
Našim klientom poskytujeme dotáciu na nákup zariadení závislú od výšky kontraktu. Tento hardware budget si môžete čerpať počas celej doby kontraktu. Máte záujem o hardware budget, alebo nepoznáte jeho výšku, či zostatok? Napíšte nám ešte dnes.
Jednoduché objednávanie
Prostredníctvom nášho zákazníckeho portálu si môžete z pohodlia kancelárie objednať priamo akékoľvek zariadenia z ponuky O2, alebo zo Špeciálnej ponuky zariadení.
Zákaznícky servis a poradenstvo
Predajom to zvyčajne nekončí. V našom Centre starostlivosti o zákazníkov vám špecialisti poradia s poruchou alebo reklamáciou, nastavením zariadenia alebo služby. Na jednom mieste tak získavate profesionálny servis, ktorý je vám ako firemnému zákazníkovi k dispozícii každodenne.
Máte svoje služby u konkurencie?
Často kladené otázky
V prvom kroku je potrebná Vaša registrácia
O vytvorenie konta na Zákaznícky portál môže požiadať konateľ spoločnosti, splnomocnená osoba, alebo administrátor telefónnych čísel evidovaný ako kontaktná osoba v systéme O2 Business Services prostredníctvom obchodného zástupcu, alebo na e-mailovej adrese o2bs@o2bs.sk .
Do žiadosti je potrebné uviesť e-mailovú adresu a mobilné telefónne číslo.
Pre správne fungovanie zákazníckeho portálu je potrebné využívať akýkoľvek iný internetový prehliadač ako je Internet Explorer.
Vstúpte do Zákazníckeho portálu
Zákaznícky portál slúži nielen na objednávanie hardwaru, nájdete v ňom aj prehľad, administráciu služieb a rýchlejšiu komunikáciu so zákazníckou podporou. Umožní Vám priebežne si sledovať faktúry, podrobné výpisy hovorov, aktuálnu spotrebu, cenníky, aktívne služby a požiadavky, ktoré ste nám odoslali.
Objednať Hardware
Vyberte si políčko Objednať Hardware, kliknite na Vami vybraný produkt a ....(je potrebne popísať celý proces)
V objednávke je potrebné uviesť:
miesto doručenia, ktoré nemusí byť identické so sídlom firmy,
kontaktnú osobu na prevzatie zariadenia.
Ak disponujete hardware budgetom, môžete ho uplatniť na kúpu zariadenia, prípadne môžete uplatniť len Vami vyčlenenú časť prostriedkov.
Ak máte špecifické požiadavky vyplňte políčko Osobitné dojednanie alebo kontaktujte Vášho obchodného zástupcu, či Oddelenie logistiky.
Kontaktovať Oddelenie logistiky
Oddelenie logistiky po odoslaní objednávky skontroluje správnosť údajov a dostupnosť zariadenia. V prípade nedostupnosti zariadenia na sklade preverí možnosti naskladnenia a zároveň Vám ponúkne vhodnú alternatívu.
Doručenie
Po expedícii zariadenia zo skladu Vás bude kontaktovať špecialista z Oddelenia logistiky kvôli predpokladanému termínu doručenia. Pokiaľ je Vami vybrané zariadenie na sklade, vieme Vám ho doručiť po splnení všetkých podmienok už do 24 hodín. V prípade otázok k zariadeniam, nastaveniam alebo službám, je Vám k dispozícii Oddelenie logistiky.
Povedzte nám čo potrebujete, o všetko ostatné sa postaráme
Nechajte nám kontakt, náš špecialista sa vám čokoro ozve.