Nechajte si pripraviť najlepšiu biznis ponuku na najnovší hardware
Prečo je to od nás výhodnejšie?
Šírka sortimentu
K dispozícií je pre vás viac ako 500 zariadení pre každý typ použitia. Objavujte najnovšie smartfóny, tablety alebo smart hodinky z ponuky O2. V prípade záujmu vám vieme vybrané zariadenia aj osobne prezentovať u vás vo firme.
Hardware budget
Našim klientom poskytujeme dotáciu na nákup zariadení závislú od výšky kontraktu. Tento hardware budget si môžu čerpať počas celej doby kontraktu. V prípade záujmu o nový hardware budget kontaktujte naše obchodné oddelenie.
Výhodné balíky
Pravidelne pre vás pripravujeme biznisovo orientované sety zariadení za zvýhodnené podmienky. Nájdite si ten svoj.
Jednoduché objednávanie
Prostredníctvom nášho neustále inovovaného zákazníckeho portálu si môžete z pohodlia kancelárie objednať priamo akékoľvek zariadenia z ponuky O2.
Projektové ceny
Pri objednávke hardvéru, ktorá je vyššia ako 2000 € bez DPH, Vám môžeme pripraviť špeciálne ceny. Nechajte si od nás pripraviť zvýhodnenú ponuku.
Zákaznícky servis a poradenstvo
Predajom to zvyčajne nekončí. V našom Centre starostlivosti o zákazníkov vám špecialisti poradia s poruchou alebo reklamáciou, nastavením zariadenia alebo služby. Na jednom mieste tak získavate profesionálny servis, ktorý je vám ako firemnému zákazníkovi k dispozícii každodenne.
Ako na to
Krok 1 – Objednávka cez Zákaznícky portál
Keď už viete, o aké zariadenia máte záujem, vstúpite do zákazníckeho portálu a v sekcii Objednávka si jednoducho vytvoríte svoju objednávku.
Krok 2 – Potvrdenie objednávky
Vašu objednávku si prevezme oddelenie logistiky, ktoré skontroluje správnosť údajov a dostupnosť požadovaných zariadení. V prípade nedostupnosti tovaru sa vám snažíme navrhnúť vhodnú alternatívu.
Krok 3 – Doručenie
Hneď, ako je tovar expedovaný zo skladu, špecialista na oddelení logistiky vás bude kontaktovať kvôli predpokladanému termínu doručenia. Pokiaľ je vami vybrané zariadenie na sklade, vieme vám ho expedovať po splnení všetkých podmienok už do 24 hodín. V prípade otázok k zariadeniam, nastaveniam alebo službám, je vám k dispozícii Oddelenie logistiky.
Máte svoje služby u konkurencie?
Aktuálne výhodné balíky
200 € / 215 €
Ceny sú uvedené bez DPH.
Ceny sú uvedené bez DPH.
340 €
200 € / 215 €
Ceny sú uvedené bez DPH.
Samsung Watch6 Classic 43mm/47mm
279 € / 299 €
Ceny sú uvedené bez DPH.
Často kladené otázky
V prvom kroku je potrebná Vaša registrácia
O vytvorenie konta na Zákaznícky portál môže požiadať konateľ spoločnosti, splnomocnená osoba, alebo administrátor telefónnych čísel evidovaný ako kontaktná osoba v systéme O2 Business Services prostredníctvom obchodného zástupcu, alebo na e-mailovej adrese o2bs@o2bs.sk .
Do žiadosti je potrebné uviesť e-mailovú adresu a mobilné telefónne číslo.
Pre správne fungovanie zákazníckeho portálu je potrebné využívať akýkoľvek iný internetový prehliadač ako je Internet Explorer.
Vstúpte do Zákazníckeho portálu
Zákaznícky portál slúži nielen na objednávanie hardwaru, nájdete v ňom aj prehľad, administráciu služieb a rýchlejšiu komunikáciu so zákazníckou podporou. Umožní Vám priebežne si sledovať faktúry, podrobné výpisy hovorov, aktuálnu spotrebu, cenníky, aktívne služby a požiadavky, ktoré ste nám odoslali.
Objednať Hardware
Vyberte si políčko Objednať Hardware, kliknite na Vami vybraný produkt a ....(je potrebne popísať celý proces)
V objednávke je potrebné uviesť:
miesto doručenia, ktoré nemusí byť identické so sídlom firmy,
kontaktnú osobu na prevzatie zariadenia.
Ak disponujete hardware budgetom, môžete ho uplatniť na kúpu zariadenia, prípadne môžete uplatniť len Vami vyčlenenú časť prostriedkov.
Ak máte špecifické požiadavky vyplňte políčko Osobitné dojednanie alebo kontaktujte Vášho obchodného zástupcu, či Oddelenie logistiky.
Kontaktovať Oddelenie logistiky
Oddelenie logistiky po odoslaní objednávky skontroluje správnosť údajov a dostupnosť zariadenia. V prípade nedostupnosti zariadenia na sklade preverí možnosti naskladnenia a zároveň Vám ponúkne vhodnú alternatívu.
Doručenie
Po expedícii zariadenia zo skladu Vás bude kontaktovať špecialista z Oddelenia logistiky kvôli predpokladanému termínu doručenia. Pokiaľ je Vami vybrané zariadenie na sklade, vieme Vám ho doručiť po splnení všetkých podmienok už do 24 hodín. V prípade otázok k zariadeniam, nastaveniam alebo službám, je Vám k dispozícii Oddelenie logistiky.
Povedzte nám čo potrebujete, o všetko ostatné sa postaráme
Nechajte nám kontakt, náš špecialista sa vám čokoro ozve.