Nechajte si pripraviť najlepšiu biznis ponuku na najnovší hardware

Objednať cez Zákaznícky portál

Nechajte si pripraviť najlepšiu biznis ponuku na najnovší hardware

Prečo je to od nás výhodnejšie?

Šírka sortimentu

K dispozícií je pre vás viac ako 500 zariadení pre každý typ použitia. Objavujte najnovšie smartfóny, tablety alebo smart hodinky z ponuky O2. V prípade záujmu vám vieme vybrané zariadenia aj osobne prezentovať u vás vo firme.

Celý sortiment O2 

Hardware budget

Našim klientom poskytujeme dotáciu na nákup zariadení závislú od výšky kontraktu. Tento hardware budget si môžu čerpať počas celej doby kontraktu. V prípade záujmu o nový hardware budget kontaktujte naše obchodné oddelenie.

Mám záujem 

Výhodné balíky

Pravidelne pre vás pripravujeme biznisovo orientované sety zariadení za zvýhodnené podmienky. Nájdite si ten svoj.

Výhodné balíky 

Jednoduché objednávanie

Prostredníctvom nášho neustále inovovaného zákazníckeho portálu si môžete z pohodlia kancelárie objednať priamo akékoľvek zariadenia z ponuky O2.

Vstúpiť do Portálu 

Projektové ceny

Pri objednávke hardvéru, ktorá je vyššia ako 2000 € bez DPH, Vám môžeme pripraviť špeciálne ceny. Nechajte si od nás pripraviť zvýhodnenú ponuku.

Mám záujem 

Zákaznícky servis a poradenstvo

Predajom to zvyčajne nekončí. V našom Centre starostlivosti o zákazníkov vám špecialisti poradia s poruchou alebo reklamáciou, nastavením zariadenia alebo služby. Na jednom mieste tak získavate profesionálny servis, ktorý je vám ako firemnému zákazníkovi k dispozícii každodenne.

Centrum starostlivosti o zákazníkov 

Ako na to

Krok 1 – Objednávka cez Zákaznícky portál

Keď už viete, o aké zariadenia máte záujem, vstúpite do zákazníckeho portálu a v sekcii Objednávka si jednoducho vytvoríte svoju objednávku.

Objednávka cez Zákaznícky portál 

Postup ako si objednať cez Zakaznícky portál 

Krok 2 – Potvrdenie objednávky

Vašu objednávku si prevezme oddelenie logistiky, ktoré skontroluje správnosť údajov a dostupnosť požadovaných zariadení. V prípade nedostupnosti tovaru sa vám snažíme navrhnúť vhodnú alternatívu.

Krok 3 – Doručenie

Hneď, ako je tovar expedovaný zo skladu, špecialista na oddelení logistiky vás bude kontaktovať kvôli predpokladanému termínu doručenia. Pokiaľ je vami vybrané zariadenie na sklade, vieme vám ho expedovať po splnení všetkých podmienok už do 24 hodín. V prípade otázok k zariadeniam, nastaveniam alebo službám, je vám k dispozícii Oddelenie logistiky.

Kontaktovať Oddelenie logistiky 

Máte svoje služby u konkurencie?

Nechajte si pripraviť ponuku

Aktuálne výhodné balíky

Tajná zbraň vašej produktivity

Nový Samsung Galaxy Z Fold 5

Objednať v Portáli

Nový Samsung Galaxy Z Fold 5

Nový Samsung Galaxy Z Fold 5

Často kladené otázky

Ako objednať mobilné zariadenia cez Zákaznícky portál
  1. V prvom kroku je potrebná Vaša registrácia

    O vytvorenie konta na Zákaznícky portál môže požiadať konateľ spoločnosti, splnomocnená osoba, alebo administrátor telefónnych čísel evidovaný ako kontaktná osoba v systéme O2 Business Services prostredníctvom obchodného zástupcu, alebo na e-mailovej adrese o2bs@o2bs.sk .

    Do žiadosti je potrebné uviesť e-mailovú adresu a mobilné telefónne číslo.

    Pre správne fungovanie zákazníckeho portálu je potrebné využívať akýkoľvek iný internetový prehliadač ako je Internet Explorer.

  2. Vstúpte do Zákazníckeho portálu

    Zákaznícky portál slúži nielen na objednávanie hardwaru, nájdete v ňom aj prehľad, administráciu služieb a rýchlejšiu komunikáciu so zákazníckou podporou. Umožní Vám priebežne si sledovať faktúry, podrobné výpisy hovorov, aktuálnu spotrebu, cenníky, aktívne služby a požiadavky, ktoré ste nám odoslali.

  3. Objednať Hardware

    Vyberte si políčko Objednať Hardware, kliknite na Vami vybraný produkt a ....(je potrebne popísať celý proces)

    V objednávke je potrebné uviesť:

    • miesto doručenia, ktoré nemusí byť identické so sídlom firmy,

    • kontaktnú osobu na prevzatie zariadenia.

    Ak disponujete hardware budgetom, môžete ho uplatniť na kúpu zariadenia, prípadne môžete uplatniť len Vami vyčlenenú časť prostriedkov.

    Ak máte špecifické požiadavky vyplňte políčko Osobitné dojednanie alebo kontaktujte Vášho obchodného zástupcu, či Oddelenie logistiky.

    Kontaktovať Oddelenie logistiky

    Oddelenie logistiky po odoslaní objednávky skontroluje správnosť údajov a dostupnosť zariadenia. V prípade nedostupnosti zariadenia na sklade preverí možnosti naskladnenia a zároveň Vám ponúkne vhodnú alternatívu.

  4. Doručenie

    Po expedícii zariadenia zo skladu Vás bude kontaktovať špecialista z Oddelenia logistiky kvôli predpokladanému termínu doručenia. Pokiaľ je Vami vybrané zariadenie na sklade, vieme Vám ho doručiť po splnení všetkých podmienok už do 24 hodín. V prípade otázok k zariadeniam, nastaveniam alebo službám, je Vám k dispozícii Oddelenie logistiky.

Contact form image

Povedzte nám čo potrebujete, o všetko ostatné sa postaráme

Nechajte nám kontakt, náš špecialista sa vám čokoro ozve.

Contact form image

Povedzte nám čo potrebujete, o všetko ostatné sa postaráme

Nechajte nám vaše telefónne číslo. Radi vám telefonicky poradíme.