Dátujte ešte bezpečnejšie s O2 Security

Služba O2 Security chráni vašich mobilných užívateľov a tým vaše firemné dáta pred podvodnými stránkami a vírusmi. Nemusíte nič inštalovať a surfovanie cez mobilné dáta bude ešte bezpečnejšie ako doteraz.

Aktivovať O2 Security

O2 SecurityO2 Security

O2 Security

Zabezpečte svoje dáta v sieti O2

Pri pripojení cez mobilné dáta v sieti O2 je surfovanie po internete a používanie aplikácií bez rizika.

O2 Security

Chráni pred nebezpečnými webmi

Služba O2 Security blokuje nebezpečné webstránky, aby ste sa nestali obeťou phishingu, malwareu či botnetu.

O2 Security

Blokuje neželaný obsah

Vďaka O2 Security máte možnosť zamedziť prístup na webstránky, ktoré obsahujú pornografiu,násilie alebo hazard.

O2 Security

Vaše firemné aj osobné údaje budú v bezpečí

Aktiváciou služby O2 Security výrazne skomplikujete prístup internetovým podvodníkom a škodlivému obsahu k citlivým dátam. Vďaka tomu bude pre vás používanie mobilných dát oveľa bezpečnejšie.

Aktivovať O2 Security

Ako vás chráni O2 Security?

Ochrana mobilných dát

Okamžitá ochrana bez potreby inštalovania aplikácie.

Bez nastavovania

Služba O2 Security vás chráni ihneď po aktivácii.

Chráni pred zneužitím

Vaše firemné aj osobné údaje sú v bezpečí a chránené.

Blokuje nechcený obsah

Zamedzuje prístup k hazardu, násilnému obsahu, pornografii a umožňuje vytvoriť zoznamy blokovaných stránok.

Často kladené otázky

Ako funguje O2 Security?

O2 Security vás chráni, keď surfujete na internete cez mobilné dáta v sieti O2 SK. Služba funguje na základe systému DNS (Domain Name System), ktorý overuje bezpečnosť domén (webových stránok vrátane podstránok).

O2 Security vás chráni:

  • pred nebezpečnými webovými stránkami a s tým súvisiacimi internetovými hrozbami, ako sú vírusy, malvéry (škodlivé softvéry), phishing (nebezpečné odkazy v podvodných e-mailoch či SMS) či botnet (ovládnutie zariadenia),

  • pred falošnými stránkami bánk a e-shopov, ktoré chcú zneužiť či ukradnúť vaše platobné a osobné údaje,

Ak sa pokúsite dostať na nebezpečnú stránku, informuje vás o tom upozornenie v internetovom prehliadači.

Služba ponúka aj možnosť zablokovať prístup na stránky s vybraným nevhodným obsahom (funkcia Blokovanie stránok s neželaným obsahom) a vytvoriť si vlastný zoznam zablokovaných a povolených webových stránok.

Ku ktorým programom môžem získať O2 Security?

O2 Security môžete získať k mobilným programom pre firemných zákazníkov O2 v starostlivosti O2 Business Services.

Ako si aktivujem O2 Security?

O2 Security si môžete aktivovať prostredníctvom vášho administrátora mobilných služieb alebo kontaktujte oddelenie starostlivosti o zákazníkov. Služba vás začne chrániť ihneď po aktivácii, nie je potrebné inštalovať nič ďalšie navyše.

Ochráni ma O2 Security aj na Wi-Fi?

Nie, ak ste pripojený na (domácu či verejnú) Wi-Fi sieť, O2 Security vás neochráni. Chráni vás, keď využívate mobilné dáta v sieti O2 SK.

Môžem O2 Security využívať na viacerých zariadeniach súčasne?

Aktuálne nie. Služba je viazaná na vaše telefónne číslo a funguje len v zariadení, v ktorom máte vloženú svoju SIM kartu.

Spotrebúva O2 Security mobilné dáta?

Nie, samotná služba mobilné dáta nespotrebúva.

Funguje O2 Security aj mimo internetového prehliadača?

O2 Security funguje počas surfovania cez mobilné dáta v internetovom prehliadači. Nebezpečný obsah sa vám však môže zobraziť aj inde ako v prehliadači – napríklad v aplikáciách sociálnych sietí, v e-mailovej aplikácii alebo v SMS. Zobrazenie takéhoto obsahu O2 Security nevie zablokovať.

V praxi to znamená, že síce nevieme zabrániť tomu, aby vám niekto poslal SMS alebo e-mail s odkazom na nebezpečnú či podvodnú stránku, no ak naň náhodou kliknete, O2 Security zobrazenie takejto stránky zablokuje a ochráni vás tak pred potenciálnou hrozbou. Rovnako nevieme ovplyvniť, aký obsah sa vám zobrazí na sociálnych sieťach, no hneď ako kliknete na odkaz, ktorý by smeroval na nebezpečnú/podvodnú stránku, O2 Security ju zablokuje a stránka sa vám nezobrazí.

Ako zistím, že mám službu O2 Security aktívnu?

Po aktivácii služby vám pošleme potvrdzujúcu SMS a e-mail. Ak e-mail neviete nájsť, skúste skontrolovať aj priečinok so spamom.

Kde môžem O2 Security spravovať (zablokovať/povoliť webové stránky, nastaviť blokovanie stránok s neželaným obsahom a ďalšie funkcie)?

Službu môžete po aktivácii spravovať v zákazníckom portále prostredníctvom vášho administrátora mobilných služieb.

Ako viem, že mi O2 Security zablokovalo nebezpečnú webovú stránku?

Ak sa pokúsite navštíviť nebezpečnú stránku, O2 Security zablokuje celú doménu (webovú stránku vrátane podstránok) a aj prístup na ňu.

O zablokovanej doméne vás bude informovať upozornenie/blokovacia stránka v internetovom prehliadači. Podľa toho, aké má daná doména zabezpečenie (HTTP, HTTPS, HSL), budete môcť z upozornenia/blokovacej stránky ďalej pokračovať, alebo sa z upozornenia/blokovacej stránky na žiadnu ďalšiu stránku nedostanete.

O2 Security mi zablokovalo webovú stránku, ale ja ju chcem napriek možnej hrozbe navštíviť. Ako to mám urobiť?

Ak ste si istý, že je stránka bezpečná, môžete si prístup na ňu odblokovať tak, že ju pridáte do Zoznamu povolených stránok.

Mám vlastné riešenie online ochrany. Ako to ovplyvní fungovanie O2 Security?

Ak okrem O2 Security používate aj iné riešenie na základe DNS – Domain Name System (napríklad doplnok v internetovom prehliadači, inú bezpečnostnú aplikáciu s ochranou online prehliadania alebo manuálne nastavenie DNS), naša služba nemusí fungovať správne.

Ako presne O2 Security blokuje nebezpečné webové stránky?

Služba O2 Security funguje na základe systému DNS (Domain Name System), ktorý overuje a blokuje celé webové domény, to znamená webové stránky vrátane ich podstránok. Ak teda napríklad do Zoznamu zablokovaných stránok pridáte www.priklad.sk/kategoria, zablokovaná bude celá webová stránka www.priklad.sk vrátane všetkých podstránok www.priklad.sk/kategoria, www.priklad.sk/kategoria1, www.priklad.sk/kategoria2, www.priklad.sk/kategoria3 atď.

O zablokovanej doméne vás bude informovať upozornenie/blokovacia stránka v internetovom prehliadači.

Na čo slúži funkcia Ochrana pred hrozbami?

Ochrana pred hrozbami je základným typom ochrany pred nebezpečnými webovými stránkami a zneužitím vašich platobných a osobných údajov. Blokuje všetky stránky, ktoré obsahujú hrozby ako vírusy, malvéry (škodlivé softvéry) či botnet (ovládnutie zariadenia), a ochráni vás aj pred nebezpečnými odkazmi v podvodných e-mailoch či SMS (phishingom).

Táto funkcia je v rámci O2 Security prednastavená ako zapnutá. Vypnúť ju môžete v zákazníckom portále v zákazníckom portále prostredníctvom vášho administrátora mobilných služieb. Vypnutie však rozhodne neodporúčame, pretože funkcia tvorí základ celej služby O2 Security.

Na čo slúži funkcia Blokovanie stránok s neželaným obsahom?

Blokovanie stránok s neželaným obsahom blokuje prístup na webové stránky s nevhodným obsahom z kategórií pornografia, hazard a násilie.

Táto funkcia je v rámci O2 Security prednastavená ako vypnutá. Zapnúť ju môžete v zákazníckom portále prostredníctvom vášho administrátora mobilných služieb, a to zvolením konkrétnych kategórií, ktoré chcete zablokovať.

Ak si v O2 Security zmením nejaké nastavenie (napríklad pridám stránku do Zoznamu zablokovaných stránok), ako dlho potrvá, kým sa zmena prejaví?

Zmena sa prejaví do pár minút až 24 hodín v závislosti od typu zariadenia a prehliadača, ktorý používate. Ak chcete zmenu spraviť hneď, zapnite a vypnite v zariadení letový režim alebo reštartujte zariadenie.

Je funkcia Ochrana pred hrozbami prepojená s funkciou Blokovanie stránok s neželaným obsahom? Môžem mať aktivovanú iba jednu z nich?

Tieto funkcie sú od seba nezávislé a môžete si tak vybrať, ktorú z nich chcete v rámci O2 Security využívať. Vypnutie funkcie Ochrana pred hrozbami však rozhodne neodporúčame, pretože tvorí základ O2 Security a stratili by ste tak ochranu pred nebezpečnými webovými stránkami a internetovými hrozbami.

Ak si vypnem funkcie Ochrana pred hrozbami a/alebo Blokovanie stránok s neželaným obsahom, deaktivuje sa mi automaticky aj celá služba O2 Security?

Nie, vypnete tak iba zvolenú funkciu. Službu si môžete aktivovať a deaktivovať v zákazníckom portále prostredníctvom vášho administrátora mobilných služieb.

Rozhodol som sa, že si O2 Security deaktivujem. Budú automaticky vypnuté aj funkcie Ochrana pred hrozbami a Blokovanie stránok s neželaným obsahom?

Služba O2 Security vám bude deaktivovaná na konci zúčtovacieho obdobia a vtedy sa vám vypnú aj funkcie Ochrana pred hrozbami a Blokovanie stránok s neželaným obsahom. Vypnutie funkcie Ochrana pred hrozbami však rozhodne neodporúčame, pretože tvorí základ O2 Security a stratili by ste tak ochranu pred nebezpečnými webovými stránkami a internetovými hrozbami.

Ak si O2 Security deaktivujem v polovici zúčtovacieho obdobia, bude mi za službu účtovaný poplatok za celé zúčtovacie obdobie?

Áno. Deaktivácia služby prebieha na konci zúčtovacieho obdobia, a preto vám zaúčtujeme štandardný mesačný poplatok 0,80 € bez DPH.

Ak si O2 Security deaktivujem a neskôr znova aktivujem, zostanú mi uložené zoznamy zablokovaných a povolených stránok?

Nie, po deaktivácii služby nezostávajú zoznamy (ani žiadne ďalšie nastavenia, ako napríklad Blokovanie stránok s neželaným obsahom) uložené. Ak si O2 Security opäť aktivujete, všetko je potrebné nastaviť nanovo.

O2 Security mi nefunguje. Čo mám robiť?

Dôvodov môže byť viacero. Aby O2 Security fungovalo správne, nemali by ste:

  • mať zapnuté aj iné riešenie online ochrany fungujúce na základe DNS - Domain Name System (napríklad doplnok v internetovom prehliadači, inú bezpečnostnú aplikáciu s ochranou online prehliadania alebo manuálne nastavenie DNS),

  • mať zapnuté mobilné dáta od iného poskytovateľa,

  • používať iné ako automatické nastavenie siete O2,

  • používať šifrovanú komunikáciu (VPN).

Ak vám aj napriek tomu služba nefunguje, kontaktujte nás a pozrieme sa na to spoločne.

Contact form image

Povedzte nám čo potrebujete, o všetko ostatné sa postaráme

Nechajte nám kontakt, náš špecialista sa vám čokoro ozve.

Contact form image

Povedzte nám čo potrebujete, o všetko ostatné sa postaráme

Nechajte nám vaše telefónne číslo. Radi vám telefonicky poradíme.