Microsoft 365

Cloudové riešenie pre Vašu mobilnú kanceláriu.

Prejsť k detailom služby

Objavte výhody profesionálnych nástrojov Microsoft 365

Microsoft 365 je cloudové riešenie, ktoré vďaka online a desktopovým aplikáciám, inteligentným cloudovým prvkom a pokročilému zabezpečeniu umožňuje dosahovať plnenie firemných cieľov, či už pri práci v kancelárii alebo na cestách.

S nástrojmi na tímovú spoluprácu môžete sprístupniť svoje nápady, súbory či stretnutia svojim kolegom alebo partnerom ešte jednoduchšie ako kedykoľvek predtým, a to odkiaľkoľvek. Už nie ste viazaní na počítač vo vašej kancelárii. Využívajte profesionálne mobilné aj desktopové nástroje Word, Excel, Outlook, OneDrive, Teams na spoluprácu na všetkých vašich zariadeniach v kancelárii, doma aj na cestách.

Výhody služby Microsoft 365

Nástroje na prácu v tíme

S 1 TB úložiskom na používateľa budete mať množstvo priestoru na všetky súbory. Keďže sa ukladajú online, môžete ich využívať spoločne s ľuďmi z vašej spoločnosti alebo mimo nej, odkiaľkoľvek a kedykoľvek je to potrebné. A vďaka HD videu s viacerými účastníkmi, prístupnému obsahu a spoločne využívaným kalendárom ste so svojím tímom navyše vždy zladení.

Nástroje pre profesionálov

Preniknite do povedomia ľudí profesionálnou e-mailovou adresou s názvom vašej spoločnosti. Buďte v spojení so zákazníkmi a s kolegami prostredníctvom najrôznejších komunikačných nástrojov od e-mailu a rýchlych správ až po sociálne siete a videokonferencie.

Produktivita na cestách

Či už ste v kancelárii alebo na cestách vždy máte pri sebe celú zostavu vám dobre známych špičkových nástrojov na zvyšovanie produktivity. Aplikácie Office (vždy ich najnovšie verzie) vám umožňujú vytvárať, upravovať a sprístupňovať dokumenty v reálnom čase so všetkými používateľmi v počítačoch PC/Mac, alebo v zariadeniach so systémami iOS, Android™, alebo Windows.

Jednoduché nastavenie a správa

Vďaka podrobným sprievodným materiálom vám nastavenie používateľov nebude robiť žiadne ťažkosti a všetky služby budete môcť začať rýchlo používať. Ľahko ovládateľné centrum pre správu, z ktorého môžete riadiť všetky služby, je pre vás prístupné z ľubovoľného miesta. Microsoft 365 sa za vás postará o IT, aby vaše služby boli vždy aktívne, funkčné a aktuálne.

Náklady pod kontrolou

Nulové počiatočné investície. Jeden prehľadný účet. A, samozrejme, platíte len za to, čo skutočne využijete. Počet licencií totiž môžete ľubovoľne zvyšovať alebo znižovať podľa toho, koľko ich aktuálne naozaj potrebujete.

Žiadne starosti s IT

Už žiadne starosti o hardvér a o licencie na základné fungovanie e-mailu, dátových úložísk, nástrojov na spoluprácu a konferencie. Jediný HW, ktorý budete mať v správe, je ten, ktorý používate vy a ostatní používatelia.

Detaily, ktoré rozhodujú

Ako služba funguje?

Jednu licenciu s aplikáciami Microsoft 365, je možné nainštalovať až na 5 počítačov, alebo 5 tabletov či 5 mobilných zariadení. Zariadenia je možné aj vzájomne kombinovať.

So službou Microsoft 365 získajú zamestnanci užitočné nástroje pre každodennú prácu:

  • Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote (Acces, Publisher), e-mailovú schránku s 50GB alebo neobmedzenou kapacitou

  • OneDrive úložisko dát pre každého užívateľa o veľkosti 1TB

  • Microsoft Teams - nástroj pre spoluprácu a komunikáciu v tíme ale aj mimo organizáciu

Spôsob spoplatnenia služby


Office 365 Business plán

Určené pre firmy, ktoré potrebujú štandardný súbor nástrojov a majú do 300 používateľov.

5427ce_41270102d49b45829ca1c0afa9fddd27~mv2


Office 365 Enterprise plán

Určené pre firmy, ktoré potrebujú pokročilý súbor nástrojov.

Platba prebieha formou pravidelných mesačných poplatkov. Výška poplatku závisí od aktuálneho počtu licencií. Ich počet môžete kedykoľvek v priebehu prevádzky služby zvýšiť alebo znížiť jednoducho a online.

Účtuje sa vždy celý kalendárny mesiac. Licencia je vždy určená jednému používateľovi, ktorý ju môže využiť až v 5 zariadeniach. Zriadenie služby je bez záväzku.

Okrem piatich zariadení môžu používatelia plánov Office 365 ProPlus, E3 či E5 nasadiť aplikácie Office aj na vzdialenom serveri v rámci služieb O2 Cloud v tzv. SCA (Shared Computer Activation) režime.

Shared Computer Activation (SCA) pre Office 365 ProPlus

V septembri 2014 spoločnosť Microsoft umožnila využívať v rámci online služieb Office 365 aktivačný režim SCA. Vďaka nemu môžu aplikácie Office365 ProPlus ich používatelia využívať na spoločnom hardvéri (serveri) až v troch možných scenároch:

  • na vyhradenom fyzickom serveri (on-premise)

  • na vyhradenom (dedikovanom) fyzickom serveri hostovanom treťou stranou

  • v prostredí Microsoft Azure



Ktoré verzie Officeu podporujú SCA?

SCA možno využiť len pre aplikácie Officeu zaobstarané v rámci Enterprise plánov služieb Office 365 ProPlus, E3 a E5.


Aké sú výhody používania SCA pre Office 365 ProPlus?

Používanie Officeu 365 ProPlus v režime SCA prináša zákazníkom viac možností a väčšiu flexibilitu pri investíciách do cloudových technológií. Zákazníci si môžu vybrať, či službu nasadia vo svojom vlastnom (on-prem) prostredí alebo budú z dôvodov zníženia nákladov službu hostovať v datacentre niektorého z vybraných poverených partnerov. Ak sa rozhodnú pre hostované riešenie u O2, bude sa o licencie Officeu 365 ProPlus starať a spravovať ich práve O2. O2 je povereným partnerom SCA na predaj Officeu 365 ProPlus, vďaka čomu môžeme nasadzovať licencie Officeu 365 ProPlus vo vami zvolenej cloudovej infraštruktúre.

Contact form image

Povedzte nám čo potrebujete, o všetko ostatné sa postaráme

Nechajte nám vaše telefónne číslo. Radi vám telefonicky poradíme.