Zákaznícky portál
Zákaznícky portál Vám ponúka pohodlný prehľad, administráciu služieb a rýchlejšiu komunikáciu so zákazníckou podporou.
Umožní Vám priebežne si sledovať faktúry, podrobné výpisy hovorov, aktuálnu spotrebu, cenníky, aktívne služby a požiadavky, ktoré ste nám odoslali.
Pri požiadavkách vytvorených prostredníctvom Zákazníckeho portálu máte možnosť sledovať aktuálny stav ich riešenia a v prípade potreby online doplniť ďalšie informácie.
Požiadavky, ktoré máte možnosť nahlásiť:
Všeobecná požiadavka
Objednávanie hardwaru
Reklamácia hardware
Reklamácia faktúry
Car Control
Reklamácia hovorov
Reklamácia SMS/MMS
Reklamácia dátovej služby
Aktivácia SIM
Zmena tarifu
Výmena SIM karty
Zablokovanie telefónneho čísla
Reaktivácia zablokovaného telefónneho čísla
Prevod telefónneho čísla na fyzickú osobu
Pre zriadenie prístupu do Zákazníckeho portálu nám prosím pošlite podpísaný formulár kontaktných osôb oprávnenou osobou na adresu o2bs@o2bs.sk, kde nám nezabudnite uviesť IČO, alebo názov Vašej spoločnosti.