Využívajte naplno naše biznis roamingové služby

Wolt X O2BS paušály

Administrátor

Nastavenia a aktivácie

Ceny služieb v roamingu EÚ+, alebo mimo EÚ+

Cenníkové ceny za služby nájdete v našom cenníku:

Cenník služieb

Odporúčame Vám pripomenúť užívateľom pravidlá pre využívanie mobilných služieb v zahraničí. V akom rozsahu je zamestnancom povolené využívanie služobného telefónu v zahraničí. Kde nájdu informácie o konkrétnej krajine prípadne aj linky na tieto zverejnené informácie.

Nastaviť záujemcom balík Roaming Svet

S doplnkovým balíkom Roaming Svet dosiahne užívateľ významnú úsporu za roamingové služby vo všetkých krajinách Zóny 2. Odporúčame Vám predbežne aktivovať balík Roaming Svet zamestnancom, ktorí cestujú do krajín pokrytých balíkom (zoznam krajín v Cenníku).

Napríklad v exotických krajinách ako Argentína či Vietnam je cena pri aktívnom balíku Svet za roamingové dáta 0,002 €/MB namiesto cenníkových 5€/MB.

Nastaviť záujemcom obsluhu cez SMS - „self admin“

Nastavenie „self-admin“ umožní užívateľovi úspešnú obsluhu svojich služieb odoslaním SMS. Ide o služby „obnova dát“ a „DATALIMIT“. Ak užívateľ nie je nastavený ako „self-admin“, bude musieť požiadať administrátora o odblokovanie služieb cez zákaznícky portál.

Odporúčame Vám predbežne nastaviť pre oprávnených záujemcov zamestnanecké služby / SIMky parameter SMS administrácia na úroveň self-admin. V takom prípade bude užívateľ v roamingu schopný samostatne si obnoviť vyčerpaný dátový balík, alebo prekonať DATALIMIT.

Zastavili sa dáta – Obnova dát

V krajinách EÚ+ spotrebovávate dáta z Vášho základného dátového balíka mobilnej služby. Takže v prípade, že dátový balík vyčerpáte, uplatní sa FUP a v zahraničí bude prenos dát zastavený (nie len spomalený, ako v domácej sieti). Z notifikačnej SMS zistíte dôvod, prečo máte obmedzený prístup na Internet v sieti roamingového partnera.

Ak máte nastavenú automatickú obnovu dát, tak vyčerpanie balíka zistíte len na základe notifikačnej SMS o obnovení balíka dát: ,,Vas datovy balik bol automaticky obnoveny. Vase O2“ a neprerušeného prenosu dát.

Ak nemáte nastavenú automatickú obnovu, o zastavení prenosu dát, Vás informujeme SMS správou: ,,Datovy balik ste vycerpali, rychlost bude obmedzena. Ak Vam to firemna politika umoznuje, pre obnovenie balika poslite SMS na 99222 v tvare INTERNET OBNOVA“.

Balík je možné obnoviť zaslaním SMS na číslo 99222 s textom „INTERNET OBNOVA“, ale iba v prípade, že máte takéto právo aktivované – teda, že ste tzv. self-admin svojej služby. A ak nie ste self-admin, obnova sa nezrealizuje a dostanete SMS: ,,Obnovenie datoveho balika nie je povolene pre Vase telefonne cislo. Kontaktujte Vasho firemneho administratora mobilnych sluzieb. Vase O2“.

V takom prípade musíte požiadať administrátora o obnovu dátového balíka. Administrátor to dokáže zaslaním SMS zo svojho administrátorského telefónu, alebo na zákazníckom portáli mobilných služieb.

Zastavili sa dáta – DATALIMIT 50/120/300

V roamingu Vás môže obmedziť ďalšie ochranné nastavenie – služba DATALIMIT. Služba má ochrániť užívateľa pred vysokými faktúrami za dáta v roamingu a operátor je povinný službu poskytovať v rámci EÚ regulácie. Už z jednotlivých úrovní vyplýva, že ide o limity spotreby dát v EUR.

Nakoľko je služba DATALIMIT univerzálna pre všetkých zákazníkov O2, tak nezohľadňuje Vaše individuálne zmluvné ceny. Preto Vás DATALIMIT 50 zastaví už po prečerpaní 200MB dát v Zóne 2, alebo 8MB v Zóne 3.

Služba DATALIMIT takisto nedokáže zohľadniť Váš doplnkový balík Roaming Svet, pri ktorom by ste spotrebovali 50€ s DPH až po prečerpaní 800MB dát.

Ak Vás teda zastaví služba DATALIMIT XXX, zistíte to podľa notifikačnej SMS: ,,Vycerpali ste limit 50EUR (208MB v Zone2 alebo 8MB v Zone3), prenos roamingovych dat je zastaveny. Limit nezohladnuje Vase zmluvne zlavy ani aktivny balik Roaming Svet (cena v Zone2 len 0,002 EUR/MB). Ak Vam to firemna politika umoznuje, limit mozete zrusit odoslanim SMS na 99222 v tvare DATUJPO50. Odoslanim textu DATUJPO120 mozete zaroven zrusit aj nasledovny limit 120EUR.“.

Ako užívateľ môžete deaktivovať STOP-ku zaslaním SMS iba v prípade, že máte takéto právo aktivované – teda, že ste tzv. self-admin svoje služby. Ak nie ste self-admin, obnova sa nezrealizuje a dostanete SMS: ,,Zrusenie limitu pre data v roamingu pre Vase telefonne cislo nie je povolene. Kontaktujte Vasho firemneho administratora mobilných služieb. Vase O2“. V tom prípade musíte kontaktovať Vášho admina, ktorý Vám DATALIMIT deaktivuje na zákazníckom portáli.

Užívateľ

Pred cestou do zahraničia

Užívateľ

V zahraničí, alebo v prípade problému

Užitočné linky

Všetko o biznis roamingu

Potrebujete rýchlo poradiť?
Volajte Centrum starostlivosti o zákazníkov

+421 940 99 00 99

Contact form image

Povedzte nám čo potrebujete, o všetko ostatné sa postaráme

Nechajte nám vaše telefónne číslo. Radi vám telefonicky poradíme.