Využívajte naplno naše biznis roamingové služby

Wolt X O2BS paušály

Užívateľ

V zahraničí, alebo v prípade problému

Neprišla Welcome SMS

Po prekročení hranice roamingovej krajiny Vám automaticky posielame niekoľko tzv. Welcome SMS. Prvá WSMS obsahuje kontakty na zastupiteľské úrady. V ďalšej Vám posielame ceny služieb a takisto Vám pripomenieme kontakty na tiesňové volania.

Ak vám takéto WSMS nedoručíme, odporúčame skontrolovať nastavenia telefónu. Na úvod je odporúčané aj reštartovanie zariadenia.

Následne skontrolujte, či máte zapnutý roaming v zariadení.

Je Vaše zariadenie registrované v sieti roamingového operátora? Túto informáciu môžete vidieť v hornej lište displeja. Príklad:

3b1e8b_14f595d3dc524259b869a518159d4b30

Manuálna voľba operátora

Problémom môže byť tiež automatická registrácii v sieti operátora, pričom by mohol byť k dispozícii tiež iný operátor. Skúste manuálne zmeniť operátora.

SMS "Začali ste prenášať dáta v roamingu"

Po prenesení prvých niekoľko kB dát Vám posielame notifikačnú SMS: ,,Začali ste prenášať dáta v roamingu“. Takto Vám pripomíname, že máte aktívny prenos dát v roamingu.

Zastavili sa dáta – Obnova dát

V krajinách EÚ+ spotrebovávate dáta z Vášho základného dátového balíka mobilnej služby. Takže v prípade, že dátový balík vyčerpáte, uplatní sa FUP a v zahraničí bude prenos dát zastavený (nie len spomalený, ako v domácej sieti). Z notifikačnej SMS zistíte dôvod, prečo máte obmedzený prístup na Internet v sieti roamingového partnera.

Ak máte nastavenú automatickú obnovu dát, tak vyčerpanie balíka zistíte len na základe notifikačnej SMS o obnovení balíka dát: ,,Vas datovy balik bol automaticky obnoveny. Vase O2“ a neprerušeného prenosu dát.

Ak nemáte nastavenú automatickú obnovu, o zastavení prenosu dát, Vás informujeme SMS správou: ,,Datovy balik ste vycerpali, rychlost bude obmedzena. Ak Vam to firemna politika umoznuje, pre obnovenie balika poslite SMS na 99222 v tvare INTERNET OBNOVA“.

Balík je možné obnoviť zaslaním SMS na číslo 99222 s textom „INTERNET OBNOVA“, ale iba v prípade, že máte takéto právo aktivované – teda, že ste tzv. self-admin svojej služby. A ak nie ste self-admin, obnova sa nezrealizuje a dostanete SMS: ,,Obnovenie datoveho balika nie je povolene pre Vase telefonne cislo. Kontaktujte Vasho firemneho administratora mobilnych sluzieb. Vase O2“.

V takom prípade musíte požiadať administrátora o obnovu dátového balíka. Administrátor to dokáže zaslaním SMS zo svojho administrátorského telefónu, alebo na zákazníckom portáli mobilných služieb.

Zastavili sa dáta – DATALIMIT 50/120/300

V roamingu Vás môže obmedziť ďalšie ochranné nastavenie – služba DATALIMIT. Služba má ochrániť užívateľa pred vysokými faktúrami za dáta v roamingu a operátor je povinný službu poskytovať v rámci EÚ regulácie. Už z jednotlivých úrovní vyplýva, že ide o limity spotreby dát v EUR.

Nakoľko je služba DATALIMIT univerzálna pre všetkých zákazníkov O2, tak nezohľadňuje Vaše individuálne zmluvné ceny. Preto Vás DATALIMIT 50 zastaví už po prečerpaní 200MB dát v Zóne 2, alebo 8MB v Zóne 3.

Služba DATALIMIT takisto nedokáže zohľadniť Váš doplnkový balík Roaming Svet, pri ktorom by ste spotrebovali 50€ s DPH až po prečerpaní 800MB dát.

Ak Vás teda zastaví služba DATALIMIT XXX, zistíte to podľa notifikačnej SMS: ,,Vycerpali ste limit 50EUR (208MB v Zone2 alebo 8MB v Zone3), prenos roamingovych dat je zastaveny. Limit nezohladnuje Vase zmluvne zlavy ani aktivny balik Roaming Svet (cena v Zone2 len 0,05EUR/MB). Ak Vam to firemna politika umoznuje, limit mozete zrusit odoslanim SMS na 99222 v tvare DATUJPO50. Odoslanim textu DATUJPO120 mozete zaroven zrusit aj nasledovny limit 120EUR.“.

Ako užívateľ môžete deaktivovať STOP-ku zaslaním SMS iba v prípade, že máte takéto právo aktivované – teda, že ste tzv. self-admin svoje služby. Ak nie ste self-admin, obnova sa nezrealizuje a dostanete SMS: ,,Zrusenie limitu pre data v roamingu pre Vase telefonne cislo nie je povolene. Kontaktujte Vasho firemneho administratora mobilných služieb. Vase O2“. V tom prípade musíte kontaktovať Vášho admina, ktorý Vám DATALIMIT deaktivuje na zákazníckom portáli.

O deaktivácii STOP-ky dostanete notifikačnú SMS: ,,Zrusenie limitu 50EUR pre data v roamingu do konca mesiaca bolo uspesne. Nasledujuce upozornenie vam odosleme po dosiahnuti limitu 120EUR. Pre detailne informacie o Vasich zmluvnych cenach za roamingove data kontaktujte Vasho firemneho administratora. Vase O2“.

Využívanie volania VoLTE roaming

Ak využívate v domácej sieti VoLTE, máme pre Vás takúto možnosť aj v roamingu vo viacerých krajinách. Zoznam operátorov s VoLTE roamingom je k dispozícii na:

www.o2.sk/podpora/roaming/fakturovane-sluzby

Služby roamingových operátorov

Zoznam roamingových partnerov a ich sietí nájdete na:

www.o2.sk/podpora/roaming/fakturovane-sluzby

Využívanie volania VoWifi

Ak máte mobilný telefón s funkciou VoWifi, tak ste jednoducho dostupní pre volania pri prihlásení vo verejnej wifi sieti (napr. v hoteli, na letisku). Volania sú v takom prípade účtované ako volania v domovskej sieti, teda aj v rámci balíka volaní.

Užívateľ

Pred cestou do zahraničia

Administrátor

Nastavenia a aktivácie

Užitočné linky

Všetko o biznis roamingu

Potrebujete rýchlo poradiť?
Volajte Centrum starostlivosti o zákazníkov

+421 940 99 00 99

Contact form image

Povedzte nám čo potrebujete, o všetko ostatné sa postaráme

Nechajte nám vaše telefónne číslo. Radi vám telefonicky poradíme.