Využívajte naplno naše biznis roamingové služby

Wolt X O2BS paušály

Užívateľ

V zahraničí, alebo v prípade problému

Neprišla Welcome SMS

Po prekročení hranice roamingovej krajiny Vám automaticky posielame niekoľko tzv. Welcome SMS. Prvá WSMS obsahuje kontakty na zastupiteľské úrady. V ďalšej Vám posielame ceny služieb a takisto Vám pripomenieme kontakty na tiesňové volania.

Ak vám takéto WSMS nedoručíme, odporúčame skontrolovať nastavenia telefónu. Na úvod je odporúčané aj reštartovanie zariadenia.

Následne skontrolujte, či máte zapnutý roaming v zariadení.

Je Vaše zariadenie registrované v sieti roamingového operátora? Túto informáciu môžete vidieť v hornej lište displeja. Príklad:

3b1e8b_14f595d3dc524259b869a518159d4b30

Manuálna voľba operátora

Problémom môže byť tiež automatická registrácii v sieti operátora, pričom by mohol byť k dispozícii tiež iný operátor. Skúste manuálne zmeniť operátora.

SMS "Začali ste prenášať dáta v roamingu"

Po prenesení prvých niekoľko kB dát Vám posielame notifikačnú SMS: ,,Začali ste prenášať dáta v roamingu“. Takto Vám pripomíname, že máte aktívny prenos dát v roamingu.

Zastavili sa dáta – Obnova dát

V krajinách EÚ+ spotrebovávate dáta z Vášho základného dátového balíka mobilnej služby. Takže v prípade, že dátový balík vyčerpáte, uplatní sa FUP a v zahraničí bude prenos dát zastavený (nie len spomalený, ako v domácej sieti). Z notifikačnej SMS zistíte dôvod, prečo máte obmedzený prístup na Internet v sieti roamingového partnera.

Ak máte nastavenú automatickú obnovu dát, tak vyčerpanie balíka zistíte len na základe notifikačnej SMS o obnovení balíka dát: ,,Vas datovy balik bol automaticky obnoveny. Vase O2“ a neprerušeného prenosu dát.

Ak nemáte nastavenú automatickú obnovu, o zastavení prenosu dát, Vás informujeme SMS správou: ,,Datovy balik ste vycerpali, rychlost bude obmedzena. Ak Vam to firemna politika umoznuje, pre obnovenie balika poslite SMS na 99222 v tvare INTERNET OBNOVA“.

Balík je možné obnoviť zaslaním SMS na číslo 99222 s textom „INTERNET OBNOVA“, ale iba v prípade, že máte takéto právo aktivované – teda, že ste tzv. self-admin svojej služby. A ak nie ste self-admin, obnova sa nezrealizuje a dostanete SMS: ,,Obnovenie datoveho balika nie je povolene pre Vase telefonne cislo. Kontaktujte Vasho firemneho administratora mobilnych sluzieb. Vase O2“.

V takom prípade musíte požiadať administrátora o obnovu dátového balíka. Administrátor to dokáže zaslaním SMS zo svojho administrátorského telefónu, alebo na zákazníckom portáli mobilných služieb.

Zastavili sa dáta – DATALIMIT 50/120/300

V roamingu Vás môže obmedziť ďalšie ochranné nastavenie – služba DATALIMIT. Služba má ochrániť užívateľa pred vysokými faktúrami za dáta v roamingu a operátor je povinný službu poskytovať v rámci EÚ regulácie. Už z jednotlivých úrovní vyplýva, že ide o limity spotreby dát v EUR (DATALIMIT 50, 120, 300, 1000).

Nakoľko je služba DATALIMIT univerzálna pre všetkých zákazníkov O2, tak nezohľadňuje Vaše individuálne zmluvné ceny. Preto Vás DATALIMIT 50 zastaví už po prečerpaní 200MB dát v Zóne 2, alebo 8MB v Zóne 3.

Služba DATALIMIT takisto nedokáže zohľadniť Váš doplnkový balík Roaming Svet, pri ktorom by ste spotrebovali 50€ s DPH až po prečerpaní 800MB dát.

Ak Vás teda zastaví služba DATALIMIT XXX, zistíte to podľa notifikačnej SMS: ,,Vycerpali ste limit 50EUR (208MB v Zone2 alebo 8MB v Zone3), prenos roamingovych dat je zastaveny. Limit nezohladnuje Vase zmluvne zlavy ani aktivny balik Roaming Svet (cena v Zone2 len 0,05EUR/MB). Ak Vam to firemna politika umoznuje, limit mozete zrusit odoslanim SMS na 99222 v tvare DATUJPO50. Odoslanim textu DATUJPO120 mozete zaroven zrusit aj nasledovny limit 120EUR.“.

Ako užívateľ môžete deaktivovať STOP-ku zaslaním SMS iba v prípade, že máte takéto právo aktivované – teda, že ste tzv. self-admin svoje služby. Ak nie ste self-admin, obnova sa nezrealizuje a dostanete SMS: ,,Zrusenie limitu pre data v roamingu pre Vase telefonne cislo nie je povolene. Kontaktujte Vasho firemneho administratora mobilných služieb. Vase O2“. V tom prípade musíte kontaktovať Vášho admina, ktorý Vám DATALIMIT deaktivuje na zákazníckom portáli.

O deaktivácii STOP-ky dostanete notifikačnú SMS: ,,Zrusenie limitu 50EUR pre data v roamingu do konca mesiaca bolo uspesne. Nasledujuce upozornenie vam odosleme po dosiahnuti limitu 120EUR. Pre detailne informacie o Vasich zmluvnych cenach za roamingove data kontaktujte Vasho firemneho administratora. Vase O2“.

Využívanie volania VoLTE roaming

Ak využívate v domácej sieti VoLTE, máme pre Vás takúto možnosť aj v roamingu vo viacerých krajinách. Zoznam operátorov s VoLTE roamingom je k dispozícii na:

www.o2.sk/podpora/roaming/fakturovane-sluzby

Služby roamingových operátorov

Zoznam roamingových partnerov a ich sietí nájdete na:

www.o2.sk/podpora/roaming/fakturovane-sluzby

Využívanie volania VoWifi

Ak máte mobilný telefón s funkciou VoWifi, tak ste jednoducho dostupní pre volania pri prihlásení vo verejnej wifi sieti (napr. v hoteli, na letisku). Volania sú v takom prípade účtované ako volania v domovskej sieti, teda aj v rámci balíka volaní.

Užívateľ

Pred cestou do zahraničia

Administrátor

Nastavenia a aktivácie

Užitočné linky

Všetko o biznis roamingu

Potrebujete rýchlo poradiť?
Volajte Centrum starostlivosti o zákazníkov

+421 940 99 00 99

Contact form image

Povedzte nám čo potrebujete, o všetko ostatné sa postaráme

Nechajte nám vaše telefónne číslo. Radi vám telefonicky poradíme.