Teleconference
Telefonická online konferencia s možnosťou aktívneho manažovania účastníkov.
Spojte sa so svojím tímom bez ohľadu na čas a na miesto.
Úspora času a nákladov na cestovanie
Efektívna náhrada osobných rokovaní alebo e-mailovej korešpondencie. Na rozdiel od videokonferencie sa môžu pripojiť aj účastníci bez dostatočnej dátovej konektivity, len s telefonickým spojením.
Maximálna kvalita spojenia a garantovaná kapacita
Službu zabezpečuje profesionálna operátorská hlasová platforma spoločnosti O2. Kvalita služby je zaručená na rovnakej úrovni ako aj pre milióny ďalších užívateľov telekomunikačných služieb mobilného a fixného operátora.
Vysoká bezpečnosť služby
Prístup účastníkov do "konferenčnej miestnosti" moderuje administrátor prostredníctvom hesla. Každý pristupujúci účastník má možnosť po vstupe do miestnosti predstaviť sa ostatným užívateľom. Heslo do konferenčnej miestnosti obmieňa administrátor spravidla pre každú jednotlivú konferenciu.
Minimálne náklady na prevádzku
Okrem mesačného poplatku za prenájom konferenčnej miestnosti, neúčtujeme žiadne ďalšie poplatky. Volanie účastníkov do konferenčnej miestnosti je spoplatnené podľa cenníka jeho telekomunikačného operátora ako volanie do národnej pevnej siete (geografické slovenské číslo). Pre účastníkov konferencie s hlasovou službou od O2 Business Services je volanie do konferenčnej miestnosti poskytované bezplatne.
Vysoká dostupnosť služby
Do "konferenčnej miestnosti" môže účastník telefonicky vstúpiť odkiaľkoľvek, stačí, ak mu administrátor sprístupní telefónne číslo miestnosti a heslo pre vstup do miestnosti. Konfrencia akceptuje akýkoľvek zdroj volania - dovolanie z čísel iných slovenských alebo medzinárodných operátorov, volania z roamingu, VoIP volania...
Detaily, ktoré rozhodujú
Služba Teleconference je určená pre menšie pracovné tímy s potrebou spájať sa v reálnom čase aspoň telefonicky odkiaľkoľvek, kedykoľvek, bez nutnosti zabezpečiť dátovú konektivitu (v skratke bez potreby videokonferencie). Konferencie môžu byť plánované dlhodobo a pravidelne, alebo adhoc jednorazovo. Telekonferenčná miestnosť je rezervovaná neobmedzene v režime 24/7.
Administrátor konferencie pripraví telekonferenčnú miestnosť ( číslo miestnosti, heslo pre vstup do miestnosti). Účastníkom, ktorí budú mať možnosť zúčastniť sa konferencie, rozdistribuuje prístupové údaje (telefónne číslo, číslo miestnosti, heslo) a určí čas začiatku a predpokladaného trvania konferencie.
Účastníci konferencie pristupujú do konferencie, po vstupe sa môžu predstaviť ostatným účastníkom.
Administrátor moderuje diskusiu, môže vypnúť/zapnúť mikrofón užívateľom, môže odpojiť posledného pristúpeného užívateľa, môže uzamknúť miestnosť pre ďalších účastníkov.
Návod na administráciu a používanie Služby Teleconference (vrátane bezplatného otestovania)
Administrátor služby Teleconference - postup:
do administrácie Telekonferencie pristupujete prostredníctvom volania na číslo: 02 2211 1123
na výzvu zadáte pridelené číslo miestnosti: xxxx# (pre testovanie použite 1001#)
na výzvu zadáte váš pridelený administrátorský PIN: zzzzzz# (pre testovacie účely použite 123456#)
na výzvu zadáte nový používateľský PIN yyy# aj s opakovaným potvrdením (pre testovacie účely použite 123#)
tento nový PIN a číslo miestnosti oznámite účastníkom
administrátor (aj účastník) vstupuje do telekonferencie prostredníctvom volania na číslo: 02 2211 1122
na výzvu zadáte číslo miestnosti: xxxx# (pre testovanie použite 1001#)
na výzvu zadáte váš administrátorský PIN: zzzzzz# (pre testovacie účely použite 123456#)
systém sa spýta na meno pristupujúceho účastníka
po zaznení signálu poviete svoje meno a potvrdíte #, vstúpili ste do telekonferenčnej miestnosti
systém vám oznámi, koľko účastníkov je v konferencii
systém oznámi ostatným účastníkom meno nového účastníka
počas Telekonferencie sú administrátorovi k dispozícii niektoré doplnkové možnosti:
voľba 1 – vypne mikrofón ostatným účastníkom telekonferencie a oznámi im to, opätovnou voľbou 1 sa funkcia deaktivuje
voľba *8 – odpojí posledného pripojeného účastníka Telekonferencie
voľba *9 – uzamkne telekonferenčnú miestnosť tak, že sa do nej ďalší účastník nebude môcť pripojiť
voľba *0 – systém Vám oznámi počet aktívnych účastníkov Telekonferencie ( táto skrátená voľba je dostupná aj pre bežných účastníkov telekonferencie )
Účastník služby Teleconference - postup:
do Telekonferencie pristupujete prostredníctvom volania na číslo: 02 2211 1122
na výzvu zadáte číslo miestnosti: xxxx# (pre testovanie použite 1001#)
na výzvu zadáte používateľský PIN: yyy# (pre testovacie účely použite 123#)
systém sa spýta na meno pristupujúceho účastníka
po zaznení signálu poviete svoje meno a potvrdíte #, vstúpili ste do telekonferenčnej miestnosti
systém vám oznámi, koľko účastníkov je v konferencii
systém oznámi ostatným účastníkom meno nového účastníka
kedykoľvek po voľbe *0 vám systém oznámi počet aktívnych účastníkov telekonferencie
Q: Ako je služba spoplatnená?
A: Služba je poskytovaná formou mesačného prenájmu telekonferenčnej miestnosti pre 10, 20, alebo 30 účastníkov.
Q: Dá sa meniť počet účastníkov konferencie?
A: Administrátor určuje, koľkým účastníkom zverejní nové heslo do miestnosti a tým moderuje počet účastníkov.
Q: Je možné súčasne realizovať viacero konferencií?
A: Jeden zákazník môže mať prenajatých viacero telekonferenčných miestností.
Q: Je možné zistiť počet účastníkov v miestnosti?
A: Áno, voľbou *0 – systém oznámi účastníkovi/administrátorovi počet aktívnych účastníkov Telekonferencie.
Q: Môže administrátor "umlčať" účastníkov telekonferencie?
A: Áno, voľbou *1 – vypne administrátor mikrofón ostatným účastníkom Telekonferencie a oznámi im to.
Opätovnou voľbou *1 sa funkcia deaktivuje.