Apple Watch so službou eSIM aj pre váš biznis program
Bez mobilu a stále v spojení
Vďaka smart hodinkám s eSIM môžete teraz nechať svoj mobil doma.
Volajte a posielajte správy aj bez telefónu
Pokojne nechajte svoj telefón doma. Smart hodinky s eSIM vám umožnia zavolať blízkym alebo im poslať správu.
Počúvajte hudbu alebo dátujte priamo z hodiniek
Dáta prúdia priamo do vašich hodiniek, takže viete napríklad zdieľať svoju polohu alebo streamovať svoju obľúbenú hudbu alebo podcasty.
eSIM si aktivujete z pohodlia domova
eSIM nemá fyzickú podobu, takže si ju nemusíte dať poslať poštou. Stačí si ju aktivovať v svojom mobile.
Vyberte si svoje nové Apple Watch
Apple Watch Ultra
Najodolnejšie a najschopnejšie Apple Watch. Stvorené na dobrodružstvá pod holým nebom a nadupaný tréning. Prinášajú ľahký titánový kryt, superdlhú výdrž batérie a doposiaľ najjasnejší displej. Okrem toho ponúkajú dvojklepnutie na kúzelné ovládanie Apple Watch.
Apple Watch Series 9
Apple Watch Series 9 sa starajú o tvoje spojenie s druhými, aktivitu, zdravie a bezpečnosť. Prinášajú doklepnutie, kúzelný spôsob ovládania Apple Watch a ešte jasnejší display.
Apple Watch SE
Podstatné funkcie, ktoré ti umožnia komunikovať a viesť aktívny a zdravý život. Spoznajte lepšie svoj spánok a sledujte si spánkové fázy pomocou apky Spánok.
Apple Watch Series 9 vyžadujú iPhone Xr alebo novší so systémom iOS 17 alebo novším.
Postup pri objednávaní zariadení z akciovej ponuky cez Zákaznícky portál
Čo budete potrebovať pred aktiváciou eSIM pre smart hodinky
O2 Program pre biznis zákazníkov
eSim môžete využívať s mobilnou službou od O2 pre biznis zákazníkov v starostlivosti O2 Business Services, a.s.
Smart hodinky
Svoj smartfón si môžete spárovať so smart hodinkami z našej ponuky O2.
Aktivačné heslo pre O2 Program
Prihláste sa z iPhonu cez mobilné dáta (nie cez wifi) na adresu https://biznisportal.o2.sk
Po kliknutím na tlačidlo ODOSLAŤ obdržíte do SMS heslo potrebné pre aktiváciu eSIM služby v iPhone.
https://biznisportal.o2.sk
(funguje len z príslušného iPhonu, len cez mobilnú dátovú sieť kvôli jednoznačnému overeniu konkrétneho užívateľa)
Aktivácia služby eSIM
Ak už máte svoje Apple Watch spárovené s iPhonom, tak otvorte v iPhone apku Apple Watch. Prejdite na tab Moje hodinky, klepnite na položku Mobilné a potom na položku Nastaviť mobilné pripojenie. Následne postupujte podľa zobrazených pokynov. Rovnako si eSIM môžete aktivovať aj pri prvom nastavovaní Apple Watch.
Často kladené otázky
Službu eSIM do smart hodiniek aktivujete v aplikácii Watch na iPhone v sekcii Mobilné.
Podmienkou aktivácie služby je, že ste firemným zákazníkom mobilných služieb v sieti O2 a v obchodnej starostlivosti O2 Business Services, a.s. Druhou podmienkou pre aktiváciu služby eSIM do smart hodiniek je príslušný profil služby Mobile Voice. Pre viac informácií kontaktujte vášho administrátora mobilných služieb.
Pre korektnú deaktiváciu služby oslovte, prosím, naše zákaznícke centrum (0949 990 099). Pre úspešnú deaktiváciu eSIM nestačí vymazanie eSIM profilu z aplikácie na vašom zariadení.
Službu je možné aktivovať na modeloch iPhone XR a novších s poslednou verziou systému iOS a na modeloch hodiniek Apple Watch Series 4 (GPS+Cellular) a novších s poslednou verziou systému WatchOS.
Správne fungovanie služby garantujeme na hodinkách z oficiálnej distribúcie O2. Služba nebude fungovať na hodinkách zakúpených v USA alebo v niektorých iných častiach sveta.
Žiaľ, nie. Službu eSIM do smart hodiniek je možné využívať iba so službami od O2.
Nie, eSIM do smart hodiniek je možné mať k jednej SIM aktivovanú iba na jednom zariadení súčasne. Ak máte k telefónu (s hlavnou SIM) pripojených viacero hodiniek, musíte si vybrať, na ktorých chcete mať aktívnu eSIM.
Žiaľ, nie. Ide o technické obmedzenie dané výrobcom.
Je to veľmi jednoduché – stačí hodinky odpárovať od starého zariadenia (nie resetovať) a pripojiť k novému. Profil eSIM na nich ostane aktívny pod podmienkou, že v novom telefóne máte stále SIM kartu s pôvodným telefónnym číslom.
Ak chcete v hodinkách naďalej používať eSIM, odporúčame zvoliť možnosť obnovenia výrobných nastavení hodiniek so zachovaním eSIM a postupovať podľa pokynov na danom zariadení. Hodinky sa kompletne vymažú, no eSIM profil na nich ostane aj naďalej aktívny.
V prípade, že chcete pri obnove výrobných nastavení eSIM profil vymazať, zvoľte možnosť obnovy výrobných nastavení bez zachovania eSIM. Pre úspešnú deaktiváciu eSIM nestačí vymazanie eSIM profilu z aplikácie na vašom zariadení. S deaktiváciou služieb vám radi pomôžeme na zákazníckom centre pre biznis zákazníkov, prípadne môžete zavolať na našu zákaznícku linku 0949 990 099.
Sú to modely Series 4, Series 5, Series 6, Series 7, Series 8, Series 9, Watch SE 1. a 2. generácie, Watch Ultra 1 a Ultra 2 a novšie, vrátane špeciálnych edícií Hermés, Nike a Edition. Službu je možné aktivovať iba na modeloch vo variante GPS+Cellular. Spoznáte to podľa červeného/oranžového krúžku na ovládacom tlačítku.
Žiaľ, funkcia presunu eSIM do druhých hodiniek je aktuálne nedostupná a sprístupnená bude v budúcich verziách softvéru. Pre prenos eSIM-ky na nové hodinky je potrebné najskôr eSIM z hodiniek zmazať, potvrdiť zrušenie eSIM na zákazníckom centre alebo telefónnom čísle podpory 0949 990 099 a následne stiahnuť eSIM do nových hodiniek.
Ide o staré neaktívne eSIM profily (napríklad pri opätovnej aktivácii, prenose eSIM a pod.). Tieto profily nie sú spoplatnené, môžete ich zmazať po kliknutí na ikonku „i“.
Hodinky podporujú iba pripojenie v rámci 4G-LTE siete na území Slovenskej republiky. Funkcia eSIM do smart hodiniek nie je funkčná v roamingu (okrem tiesňových volaní). Apple Watch hodinky nepodporujú funkciu posielania klasických SMS a MMS (využiť môžete iMessage). Ak je iPhone vypnutý, nemôžete posielať ani prijímať iMessage správy na Apple Watch.
Povedzte nám čo potrebujete, o všetko ostatné sa postaráme
Nechajte nám kontakt, náš špecialista sa vám čokoro ozve.