Apple Watch so službou eSIM aj pre váš biznis program

Ako sa aktivuje eSIM

Využívajte naplno výhody Apple Watch so službou eSIMNechajte si pripraviť ponuku na najnovší hardware

Využívajte naplno výhody Apple Watch so službou eSIM

Bez mobilu a stále v spojení

Vďaka smart hodinkám s eSIM môžete teraz nechať svoj mobil doma.

Volajte a posielajte správy aj bez telefónu

Pokojne nechajte svoj telefón doma. Smart hodinky s eSIM vám umožnia zavolať blízkym alebo im poslať správu.

Počúvajte hudbu alebo dátujte priamo z hodiniek

Dáta prúdia priamo do vašich hodiniek, takže viete napríklad zdieľať svoju polohu alebo streamovať svoju obľúbenú hudbu alebo podcasty.

eSIM si aktivujete z pohodlia domova

eSIM nemá fyzickú podobu, takže si ju nemusíte dať poslať poštou. Stačí si ju aktivovať v svojom mobile.

Ako sa aktivuje eSIM 

Vyberte si svoje nové Apple Watch

Apple Watch Ultra

Apple Watch Ultra

Najodolnejšie a najschopnejšie Apple Watch. Stvorené na dobrodružstvá pod holým nebom a nadupaný tréning. Prinášajú ľahký titánový kryt, superdlhú výdrž batérie a doposiaľ najjasnejší displej. Okrem toho ponúkajú dvojklepnutie na kúzelné ovládanie Apple Watch.

Apple Watch Series 9

Apple Watch Series 9

Apple Watch Series 9 sa starajú o tvoje spojenie s druhými, aktivitu, zdravie a bezpečnosť. Prinášajú doklepnutie, kúzelný spôsob ovládania Apple Watch a ešte jasnejší display.

Apple Watch SE

Apple Watch SE

Podstatné funkcie, ktoré ti umožnia komunikovať a viesť aktívny a zdravý život. Spoznajte lepšie svoj spánok a sledujte si spánkové fázy pomocou apky Spánok.

Celý sortiment O2

Apple Watch Series 9 vyžadujú iPhone Xr alebo novší so systémom iOS 17 alebo novším.

Postup pri objednávaní zariadení z akciovej ponuky cez Zákaznícky portál

Čo budete potrebovať pred aktiváciou eSIM pre smart hodinky

O2 Program pre biznis zákazníkov

eSim môžete využívať s mobilnou službou od O2 pre biznis zákazníkov v starostlivosti O2 Business Services, a.s.

Chcem viac informácií 

Smart hodinky

Svoj smartfón si môžete spárovať so smart hodinkami z našej ponuky O2.

Celý sortiment O2 

Aktivačné heslo pre O2 Program

Prihláste sa z iPhonu cez mobilné dáta (nie cez wifi) na adresu https://biznisportal.o2.sk
Po kliknutím na tlačidlo ODOSLAŤ obdržíte do SMS heslo potrebné pre aktiváciu eSIM služby v iPhone.

https://biznisportal.o2.sk 
(funguje len z príslušného iPhonu, len cez mobilnú dátovú sieť kvôli jednoznačnému overeniu konkrétneho užívateľa)

hw-banner-mobil

Aktivácia služby eSIM

Ak už máte svoje Apple Watch spárovené s iPhonom, tak otvorte v iPhone apku Apple Watch. Prejdite na tab Moje hodinky, klepnite na položku Mobilné a potom na položku Nastaviť mobilné pripojenie. Následne postupujte podľa zobrazených pokynov. Rovnako si eSIM môžete aktivovať aj pri prvom nastavovaní Apple Watch.

Ako sa aktivuje eSIM

Často kladené otázky

Ako si aktivovať alebo deaktivovať službu eSIM do smart hodiniek?

Službu eSIM do smart hodiniek aktivujete v aplikácii Watch na iPhone v sekcii Mobilné.

Podmienkou aktivácie služby je, že ste firemným zákazníkom mobilných služieb v sieti O2 a v obchodnej starostlivosti O2 Business Services, a.s.
Druhou podmienkou pre aktiváciu služby eSIM do smart hodiniek je príslušný profil služby Mobile Voice. Pre viac informácií kontaktujte vášho administrátora mobilných služieb.

Pre korektnú deaktiváciu služby oslovte, prosím, naše zákaznícke centrum (0949 990 099). Pre úspešnú deaktiváciu eSIM nestačí vymazanie eSIM profilu z aplikácie na vašom zariadení.

Ktoré zariadenia podporujú službu eSIM do smart hodiniek?

Službu je možné aktivovať na modeloch iPhone XR a novších s poslednou verziou systému iOS a na modeloch hodiniek Apple Watch Series 4 (GPS+Cellular) a novších s poslednou verziou systému WatchOS.

Správne fungovanie služby garantujeme na hodinkách z oficiálnej distribúcie O2. Služba nebude fungovať na hodinkách zakúpených v USA alebo v niektorých iných častiach sveta.

Mám mobilnú tarifu u iného operátora. Môžem si kúpiť hodinky v O2 a spárovať so svojím telefónom?

Žiaľ, nie. Službu eSIM do smart hodiniek je možné využívať iba so službami od O2.

Je možné službu eSIM do smart hodiniek využívať na viacerých hodinkách?

Nie, eSIM do smart hodiniek je možné mať k jednej SIM aktivovanú iba na jednom zariadení súčasne. Ak máte k telefónu (s hlavnou SIM) pripojených viacero hodiniek, musíte si vybrať, na ktorých chcete mať aktívnu eSIM.

Funguje služba eSIM do smart hodiniek aj v zahraničí/roamingu?

Žiaľ, nie. Ide o technické obmedzenie dané výrobcom.

Kúpil som si nový mobilný telefón a chcem k nemu spárovať hodinky s aktívnou eSIM. Ako na to?

Je to veľmi jednoduché – stačí hodinky odpárovať od starého zariadenia (nie resetovať) a pripojiť k novému. Profil eSIM na nich ostane aktívny pod podmienkou, že v novom telefóne máte stále SIM kartu s pôvodným telefónnym číslom.

Čo sa stane s eSIM v prípade, že obnovím výrobné nastavenia hodiniek?

Ak chcete v hodinkách naďalej používať eSIM, odporúčame zvoliť možnosť obnovenia výrobných nastavení hodiniek so zachovaním eSIM a postupovať podľa pokynov na danom zariadení. Hodinky sa kompletne vymažú, no eSIM profil na nich ostane aj naďalej aktívny.

V prípade, že chcete pri obnove výrobných nastavení eSIM profil vymazať, zvoľte možnosť obnovy výrobných nastavení bez zachovania eSIM. Pre úspešnú deaktiváciu eSIM nestačí vymazanie eSIM profilu z aplikácie na vašom zariadení. S deaktiváciou služieb vám radi pomôžeme na zákazníckom centre pre biznis zákazníkov, prípadne môžete zavolať na našu zákaznícku linku 0949 990 099.

Ktoré modely Apple Watch podporujú službu eSIM do smart hodiniek?

Sú to modely Series 4, Series 5, Series 6, Series 7, Series 8, Series 9, Watch SE 1. a 2. generácie, Watch Ultra 1 a Ultra 2 a novšie, vrátane špeciálnych edícií Hermés, Nike a Edition. Službu je možné aktivovať iba na modeloch vo variante GPS+Cellular. Spoznáte to podľa červeného/oranžového krúžku na ovládacom tlačítku.

Mám nové hodinky, ako si do nich prenesiem eSIM?

Žiaľ, funkcia presunu eSIM do druhých hodiniek je aktuálne nedostupná a sprístupnená bude v budúcich verziách softvéru. Pre prenos eSIM-ky na nové hodinky je potrebné najskôr eSIM z hodiniek zmazať, potvrdiť zrušenie eSIM na zákazníckom centre alebo telefónnom čísle podpory 0949 990 099 a následne stiahnuť eSIM do nových hodiniek.

Čo znamenajú eSIM označené ako „not in use“?

Ide o staré neaktívne eSIM profily (napríklad pri opätovnej aktivácii, prenose eSIM a pod.). Tieto profily nie sú spoplatnené, môžete ich zmazať po kliknutí na ikonku „i“.

Aké mobilné siete a služby podporujú Apple Watch s eSIM?

Hodinky podporujú iba pripojenie v rámci 4G-LTE siete na území Slovenskej republiky. Funkcia eSIM do smart hodiniek nie je funkčná v roamingu (okrem tiesňových volaní).
Apple Watch hodinky nepodporujú funkciu posielania klasických SMS a MMS (využiť môžete iMessage).
Ak je iPhone vypnutý, nemôžete posielať ani prijímať iMessage správy na Apple Watch.

Contact form image

Povedzte nám čo potrebujete, o všetko ostatné sa postaráme

Nechajte nám kontakt, náš špecialista sa vám čokoro ozve.

Contact form image

Povedzte nám čo potrebujete, o všetko ostatné sa postaráme

Nechajte nám vaše telefónne číslo. Radi vám telefonicky poradíme.