Jednoducho, prehľadne a pohodlne spravujete vaše služby

Vstúpiť do portálu

O2 SecurityO2 Security

O2 Security

Prehľadné prostredie a navigácia

Pohodlný prehľad a administrácia služieb, rýchla komunikácia so zákazníckou podporou.

O2 Security

Pripravené pre desktop aj mobil

Efektívna a rýchla práca s portálom bez ohľadu na zariadenie, z ktorého pristupujete.

O2 Security

Nové funkcionality

Pripravujeme pre vás nový eshop a mnoho ďalších funkcií pre ešte efektívnejšiu správu služieb.

S podporou 7 dní v týždni

S podporou 7 dní v týždni

V prípade akýchkoľvek technických problémov, alebo otázok v súvislosti s migráciou na nový Zákaznícky portál vám radi pomôžeme v Centre starostlivosti o zákazníkov.

Napíšte nám e-mail

Zavolajte nám

V Zákazníckom portáli vybavíte na jednom mieste

Prehľady

Prostredníctvom portálu môžete neustále sledovať vaše faktúry, detailné výpisy hovorov a aktuálnu spotrebu na vašich telefónnych číslach. Okrem toho tu nájdete prehľad všetkých vašich služieb, s nimi súvisiacich zmluvných dokumentov a kontaktných osôb, ktoré pre vašu spoločnosť evidujeme v systéme. Cez Zákaznícky portál môžete navyše pohodlne zadávať rôzne typy požiadaviek a jednoducho sledovať ich spracovanie v prehľade požiadaviek.

Správa SIM kariet

Vrámci tejto sekcie môžete jednoducho aktivovať novú SIM kartu, požiadať o jej výmenu v prípade straty alebo poškodenia, zmeniť parametre existujúcej služby, alebo si objednať zaslanie nových náhradných SIM kariet.

Administrácia služieb

Portál umožňuje plnú kontrolu nad vašimi službami. Môžete si zmeniť svoj profil, dočasne pozastaviť službu a neskôr ju opäť obnoviť, alebo v prípade potreby službu úplne zrušiť.

Prevody telefónneho čísla

Ak potrebujete previesť telefónne číslo, Zákaznícky portál vám umožňuje požiadať o prevod čísla na fyzickú (súkromnú) osobu, alebo o prevod čísla od iného operátora k nám.

Ostatné požiadavky

Ak máte inú, nešpecifikovanú požiadavku, môžete ju zadať ako všeobecnú požiadavku a náš tím sa jej bude venovať.

Reklamácie a hlásenia porúch

V prípade problémov s hardvérom, alebo fakturáciou môžete prostredníctvom portálu podať reklamáciu. Rovnako tak môžete nahlásiť rôzne typy porúch, ako sú poruchy hovorov, SMS/MMS správ, dátovej služby a taktiež služby Car Control.

Často kladené otázky

Ako funguje O2 Security?

O2 Security vás chráni, keď surfujete na internete cez mobilné dáta v sieti O2 SK. Služba funguje na základe systému DNS (Domain Name System), ktorý overuje bezpečnosť domén (webových stránok vrátane podstránok).

O2 Security vás chráni:

  • pred nebezpečnými webovými stránkami a s tým súvisiacimi internetovými hrozbami, ako sú vírusy, malvéry (škodlivé softvéry), phishing (nebezpečné odkazy v podvodných e-mailoch či SMS) či botnet (ovládnutie zariadenia),

  • pred falošnými stránkami bánk a e-shopov, ktoré chcú zneužiť či ukradnúť vaše platobné a osobné údaje,

Ak sa pokúsite dostať na nebezpečnú stránku, informuje vás o tom upozornenie v internetovom prehliadači.

Služba ponúka aj možnosť zablokovať prístup na stránky s vybraným nevhodným obsahom (funkcia Blokovanie stránok s neželaným obsahom) a vytvoriť si vlastný zoznam zablokovaných a povolených webových stránok.

Ku ktorým programom môžem získať O2 Security?

O2 Security môžete získať k mobilným programom pre firemných zákazníkov O2 v starostlivosti O2 Business Services.

S podporou 7 dní v týždni

Nemáte ešte prístup do Zákazníckeho portálu

Vyplňte prosím formulár kontaktných osôb a zašlite ho podpísaný na adresu o2bs@o2bs.sk. Formulár musí byť podpísaný osobou, ktorá je oprávnená konať v mene vašej spoločnosti.

Formulár kontaktných osôb

Contact form image

Povedzte nám čo potrebujete, o všetko ostatné sa postaráme

Nechajte nám vaše telefónne číslo. Radi vám telefonicky poradíme.