Jednoducho, prehľadne a pohodlne spravujete vaše služby
Prehľadné prostredie a navigácia
Pohodlný prehľad a administrácia služieb, rýchla komunikácia so zákazníckou podporou.
Pripravené pre desktop aj mobil
Efektívna a rýchla práca s portálom bez ohľadu na zariadenie, z ktorého pristupujete.
Nové funkcionality
Pripravujeme pre vás nový eshop a mnoho ďalších funkcií pre ešte efektívnejšiu správu služieb.
S podporou 7 dní v týždni
V prípade akýchkoľvek technických problémov, alebo otázok v súvislosti s migráciou na nový Zákaznícky portál vám radi pomôžeme v Centre starostlivosti o zákazníkov.
V Zákazníckom portáli vybavíte na jednom mieste
Prehľady
Prostredníctvom portálu môžete neustále sledovať vaše faktúry, detailné výpisy hovorov a aktuálnu spotrebu na vašich telefónnych číslach. Okrem toho tu nájdete prehľad všetkých vašich služieb, s nimi súvisiacich zmluvných dokumentov a kontaktných osôb, ktoré pre vašu spoločnosť evidujeme v systéme. Cez Zákaznícky portál môžete navyše pohodlne zadávať rôzne typy požiadaviek a jednoducho sledovať ich spracovanie v prehľade požiadaviek.
Správa SIM kariet
Vrámci tejto sekcie môžete jednoducho aktivovať novú SIM kartu, požiadať o jej výmenu v prípade straty alebo poškodenia, zmeniť parametre existujúcej služby, alebo si objednať zaslanie nových náhradných SIM kariet.
Administrácia služieb
Portál umožňuje plnú kontrolu nad vašimi službami. Môžete si zmeniť svoj profil, dočasne pozastaviť službu a neskôr ju opäť obnoviť, alebo v prípade potreby službu úplne zrušiť.
Prevody telefónneho čísla
Ak potrebujete previesť telefónne číslo, Zákaznícky portál vám umožňuje požiadať o prevod čísla na fyzickú (súkromnú) osobu, alebo o prevod čísla od iného operátora k nám.
Ostatné požiadavky
Ak máte inú, nešpecifikovanú požiadavku, môžete ju zadať ako všeobecnú požiadavku a náš tím sa jej bude venovať.
Reklamácie a hlásenia porúch
V prípade problémov s hardvérom, alebo fakturáciou môžete prostredníctvom portálu podať reklamáciu. Rovnako tak môžete nahlásiť rôzne typy porúch, ako sú poruchy hovorov, SMS/MMS správ, dátovej služby a taktiež služby Car Control.
Nemáte ešte prístup do Zákazníckeho portálu
Vyplňte prosím formulár kontaktných osôb a zašlite ho podpísaný na adresu o2bs@o2bs.sk. Formulár musí byť podpísaný osobou, ktorá je oprávnená konať v mene vašej spoločnosti.